2011. július 25., hétfő

gyönyörű koszorúslány ruha - Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Gyönyörű pink ruha, koszorúslánynak vagy menyecskének egyaránt jó!
Fűzős mellrésszel és húzott szoknyarésszel.
Egyszer volt hordva, de nem látszik rajta. Nincs kitisztíttatva, mert akkor vasaltatni is kell és a szállítás során úgyis gyűrődne.
Budapesti szalonban láttam ugyanezt a ruhát és ott 39000 Ftért akarták nekem kölcsönözni. Úgyhogy úgy vélem ez az ár abszolút baráti akkor. Ha van esetleg ajánlatod megegyezhetünk.
 
Azért van két féle kép, mert mikor megvettem még voltak rajta díszek, de én azokat leszedettem mert nekem úgy túl díszes volt, de persze megtartottam őket, úgyhogy vissza lehet őket rakni.
 


Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Az aukció vége: 2011-07-26 22:10
. gyönyörű koszorúslány ruha - Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Fontos