2011. június 8., szerda

Utoljára!Csinos esküvői ruha próba lehetőséggel! - Jelenlegi ára: 12 500 Ft

Eladó a képen látható 2 részes krémszínű alkalmi ruha. (Én egyszer viseltem, a polgári esküvőnkön. ) Bármilyen alkalomra megfelelő darab!
A ruhát úgy varrattam, egyedi. A felső része hátul fűzős, elöl a 2 oldalán halvány barna- krémszínű virágos berakás teszi különlegessé. A szoknya harang alakú, bélés van belül. Csak tisztítóban tisztítható. A ruhához tartozik egy stóla is (150cm hosszú és 50 cm széles).
A szoknya hossza: 65 cm, derék: 34 cm, csipő: 42 cm.
A felső rész hossza: 40cm, mellbőség: 85-92 cm.
(A ruha új ára 32. 000, -Ft volt)
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok!
Ruhapróbát is biztosítok a személyes átvétel napján! Ha nem jó a méret (és csak ebben az esetben) a vevő elállhat a vásárlástól!!! Ezt a lehetőséget kár lenne kihagyni!
HA FIX ÁRON ELVISZED  A RUHÁT, ÉN FIZETEM A POSTAKÖLTSÉGET!
Ha megtetszett a ruha, mindenképp írj, hátha meg tudunk egyezni! A fix ára alkuképes!!!!



Jelenlegi ára: 12 500 Ft

Az aukció vége: 2011-06-18 14:30
. Utoljára!Csinos esküvői ruha próba lehetőséggel! - Jelenlegi ára: 12 500 Ft

Fontos